2012. január 30., hétfő

Szper olcsó bodycsomag: 6 db 56-62-es - Jelenlegi ára: 690 Ft


Aukcióimban kisfiam kinőtt ruhácskáit árulom. A többségük tökéletes állapotban van, van köztük teljesen új is, de minden ruhácskánál jelzem annak állapotát, illetve a képek önmagukért beszélnek. Ahol foltot, szakadást találtam, azt fényképeztem. Ennek ellenére előfordulhat a használt ruháknál olyan pici folt, ami elkerülte figyelmemet.
A ruhákat frissen mosva küldöm, s állatszőr és dohányfüst mentes lakásból származnak.
Személyes átvétel csak a megadott címen lehetséges, de  tudok postázni is.
Több termék vásárlása esetén postaköltséget spórolhatsz.
Folyamatosan töltöm fel a ruhácskákat, nézd meg többi aukciómat is!
Az aukció tárgya 4 db rövid és 2 db hosszú ujjú, 56-62-es nagyon édes, body képen látható állapotban. A zöld hosszú ujjúnál 2 patent megsérült, ezt tépőzárral illetve gombbal helyettesítettem. A rövid ujjúak közül-most vettem észre-, hogy 2 foltos. Egy alapos folttisztítással szerintem eltávolítható, én nem próbáltam meg. Fotóztam.
3 termék fix áras vásárlása esetén 10% kedvezmény!



Jelenlegi ára: 690 Ft

Az aukció vége: 2012-01-28 09:00
. Szper olcsó bodycsomag: 6 db 56-62-es - Jelenlegi ára: 690 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése